Header image
ROOTSREIS NAAR CHINA
line decor

ROOTSREIS BO-MEI QIU EN ISA-MEI ZAO

Deze website beschrijft de rootsreis van Bo en Isa, we maken deze reis in de zomer van 2009.

Dag 7
Vandaag moeten we vroeg op we moeten namelijk vroeg op het vliegveld zijn. Daar moeten we een vlucht naar Xian halen, waar we het Terracotta museum (wens van Bo) willen bezoeken. De bedoeling is dat we met een taxi daar naartoe gaan en eind van de middag weer een vlucht moeten halen naar Guilin. Qua tijd moet het lukken, van oktober weten we dat dit ruim genoeg is.

Dag 8
We komen aan op de Giggling Tree, wat wij als rustpunt voor onze reis zien. Even niks, een boek lezen, genieten van de omgeving of je hangmat. En als we energie overhebben, wellicht een fietstocht.

Dag 9
Het plan is om met de trein naar Liuzhou te gaan, de geboorteplaats van Isa. Een overnachting is de bedoeling een hotel hebben we nog niet geboekt.

Dag 10
Vandaag een sightseeing door de geboorteplaats van Isa, waar Isa de eerste 2 jaar van haar leven is opgegroeid. En aan het eind van de dag weer terug naar de Giggling Tree.

Dag 11
Een bootrip door de landschappen die je ook wel eens op TV zien, we laten ons verrassen.

Dag 12
Even een vrije dag, niks moet alles mag.

meer volgt ...............................................................

SCHEDULE
Klik hier voor een vergroting van de foto.

VLUCHTEN
Frankfurt-Dubai-Beijing; Beijing-Lanzhou; Lanzhou-Xian;Xian-Guilin; Guilin-Hefei; Hefei-Beijing; Beijing-Dubai-Frankfurt.

HOTELS
Beijing: Days Inn Forbidden City;
Lanzhou: Sunshine Plaza;
Guilin: the Giggling Tree;
Hefei: Anhui Hotel;
Beijing: Days Inn Forbidden City.